5 تاكتيك ايجاد ليست ايميل براي مشاغل كوچك

۱۳ بازديد

با اين تاكتيك‌هاي فهرست‌سازي ايميل، آماده شويد كه غافلگير شويد.

ايميل يكي از پركاربردترين اشكال ارتباطي است كه امروزه در وب داريم. و همچنين مهمترين آنها.

 

انواع كلمات كليدي

مردم براي صندوق پست ايميل خود بسيار بيشتر از اينباكس فيس بوك يا توييتر ارزش قائل هستند.

چرا؟ زيرا ايميل شخصي است و حتماً همينطور باقي خواهد ماند.

با اين حال، بسياري از صاحبان مشاغل كوچك وجود دارند كه بازاريابي ايميلي را روشي قديمي يا قديمي مي دانند.

رسانه هاي اجتماعي بچه جالب جديدي هستند كه در بلوك قرار دارند و همه توجه را به خود جلب مي كنند.

كه باعث مي شود ايميل سنتي مانند رسانه اي با دسترسي كمتر به نظر برسد.

با اين حال، واقعيت اين است كه رسانه‌هاي اجتماعي ايميل را از سلطنت خلع نكرده‌اند. اصلا.

در حالي كه بازاريابي رسانه هاي اجتماعي جايگاه خاص خود را دارد، هنوز از نظر قدرت بازاريابي به ايميل ها نرسيده است. راه درازي در پيش دارد.

همه شبكه هاي اجتماعي بزرگ اين را مي دانند و اهميت ايميل را درك مي كنند.

حرف ما را نپذيريد، سعي كنيد بدون آدرس ايميل با فيس بوك يا توييتر ثبت نام كنيد.

شما نمي توانيد. زيرا حتي سايت هاي رسانه هاي اجتماعي نيز اهميت ايميل را مي دانند.

بازاريابي ايميلي اينجاست كه بماند. هر چه كسب و كارهاي كوچك زودتر متوجه اين موضوع شوند، نتايج بهتري از بازاريابي آنلاين خود خواهند ديد.

چرا ايميل ماركتينگ

ايجاد ليست ايميل هميشه يكي از موضوعات داغ در محافل بازاريابي آنلاين بوده است.

عمدتاً به اين دليل كه صاحبان مشاغل كوچك مي توانند با استفاده از ليست تماس هاي ايميلي خود، بازده بازاريابي ايميلي بالايي داشته باشند.

طبق مطالعه اي كه توسط انجمن بازاريابي مستقيم انجام شده است، بازاريابي ايميلي مي تواند به كسب و كار شما 4300 درصد بازگشت سرمايه بدهد.

اين عددي است كه بازاريابي رسانه هاي اجتماعي حتي به آن نزديك نشده است.

هنوز قانع نشدي؟ در اينجا چند آمار وجود دارد كه شما را به يك "ايميل معتقد" تبديل مي كند:

    بيش از 65 درصد از ايالات متحده كاربران اينترنتي (مصرف كنندگان آنلاين) پس از دريافت ايميل هاي تبليغاتي چيزي خريده اند.
    91 درصد از مصرف كنندگان آنلاين روزانه از صندوق پست الكترونيك خود بازديد مي كنند.
    72 درصد از خريدهاي انجام شده از طريق تلفن همراه با انگيزه ايميل هاي بازاريابي بوده است.
    در مقايسه با سايت هاي رسانه هاي اجتماعي محبوب مانند فيس بوك و توييتر، كمپين بازاريابي ايميلي 50 تا 100 نرخ كليك بالاتري را به همراه دارد.
    47 درصد از مصرف كنندگان اينترنت ترجيح مي دهند در مورد محصولات/خدمات از طريق ايميل با آنها ارتباط برقرار شود.

ايميل ترجيح داده مي شود

ليست هدفمندي از مشتركين ايميلي كه به شما اجازه ارسال ايميل به آنها را داده اند، اغلب به عنوان يك دارايي بزرگ در نظر گرفته مي شود.

 

سئو چيست

از آنجا كه اين مشتركين شما را مي شناسند و به شما اعتماد دارند، كه باعث مي شود سرنخ هاي واجد شرايطي كه مي توانيد تبديل كنيد.

از كسب ترافيك تكراري گرفته تا فروش هاي تكراري، بازاريابي ناگهاني با يك ليست ايميل با كيفيت بسيار آسان تر مي شود.

اينكه چگونه از ليست ايميل خود درآمدزايي مي كنيد و از آن درآمد كسب مي كنيد، به نحوه مديريت مشتركين خود بستگي دارد.

رابطه اي كه با آنها به اشتراك مي گذاريد تا حد زيادي اهميت دارد.

اين بدان معناست كه ايجاد يك ليست ايميل با كيفيت و پاسخگو مي تواند چالش برانگيز باشد، اگر در توسعه و نگهداري ليست خود با دقت مراقب نباشيد.
در اينجا دليل اهميت ايجاد فهرست ايميل براي كسب و كار كوچك شما است

مهم نيست كه كسب و كار كوچك شما در چه جايگاهي قرار دارد.

وب سايت شما ممكن است در حال حاضر ترافيك ثابتي داشته باشد كه شما روي تبديل آن به مشتري يا مشتري كار مي كنيد.

ممكن است از قبل مخاطباني داشته باشيد كه با برند و محصولات شما آشنا هستند.

اين مخاطبان فعلي شما ممكن است متشكل از مشتريان بالقوه، مشتريان جديد و همچنين كساني باشد كه قبلا از شما خريد كرده اند.

آنها مي توانند در هر مرحله از چرخه خريد باشند.

با اين حال، اگر آنها راهي براي حفظ رابطه خود با كسب و كار شما نداشته باشند، ممكن است بيشترين بهره را از پايگاه مشتري خود نبريد.

وقتي به مشتريان بالقوه و مشتريان خود راهي مي دهيد تا از طريق رسانه اي مانند ايميل با شما در ارتباط باشند.

شما اين فرصت را داريد كه به آنها ارزش بدهيد، رابطه ايجاد كنيد و كسب و كار خود را به سطح بالاتري ببريد.

نتايج ساخت ليست ايميل

دسترسي به ليستي از مشتركيني كه به محصولات/خدمات شما علاقه مند هستند و مي خواهند درباره صنعت شما اطلاعات بيشتري كسب كنند…

… كليد رشد كسب و كار كوچك شما است.

زيرا يافتن مشتريان جديد در هر زمان ممكن است گران باشد.

ليست ايميل شما مي تواند بدون هزينه اضافي به شما كمك كند كه خريداران تكرار شوند.

    دليل شماره 1: شما نمي توانيد تنها به رسانه هاي اجتماعي وابسته باشيد
    دليل شماره 2: يك ليست ايميل بزرگتر مي تواند كسب و كار شما را تغيير دهد
    دليل شماره 3: ليست ايميل شما بيشتر از آنچه فكر مي كنيد وجود دارد

دليل شماره 1: شما نمي توانيد تنها به رسانه هاي اجتماعي وابسته باشيد

شما صفحه فيس بوك يا دنبال كنندگان توييتر خود را به روشي كه ليست ايميل خود را كنترل مي كنيد كنترل نمي كنيد.

در پايان روز، شما در معرض خطر شبكه رسانه اجتماعي هستيد كه در آن هستيد.

آيا به اطلاعات تماس طرفداران/فالوورهاي خود دسترسي داريد؟ البته كه نه.

اين بدان معناست كه صرف نظر از ميزان فالوور شما در رسانه هاي اجتماعي، شما مالك آن نيستيد.

در روزهاي قبل، مي‌توانستيد با يك پست ساده به تقريباً همه طرفداران خود در فيس بوك دسترسي پيدا كنيد.

 

ايده پست اينستاگرام

با اين حال، با گذشت زمان، دسترسي ارگانيك در فيس بوك كاهش يافته است.

امروز، شما فقط مي توانيد به درصد بسيار كمي از طرفداران خود دسترسي پيدا كنيد، مگر اينكه مايل به پرداخت دلارهاي تبليغاتي باشيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.