سلطنت برتر از رقباي خود را با يك استراتژي مديريت شهرت آنلاين پيروزي

۷ بازديد

اين ORM در مورد نظارت بر رسانه هاي اجتماعي است.

ديگران فكر مي كنند كه اين كار با مديريت روابط عمومي دارد.

 

آموزش سرچ كنسول گوگل

اما در واقع، ORM همه چيز را با شهرت نام تجاري خود در جامعه آنلاين انجام مي دهد.
در مورد نظارت بر رسانه هاي اجتماعي چيست؟

در حال حاضر، نظارت بر رسانه هاي اجتماعي در قلب يك استراتژي مديريت شهرت آنلاين موفق است.

اين شامل جمع آوري و تجزيه و تحليل محتوا از نوع زير منابع زير است:

    بررسي آنلاين
    پست هاي وبلاگ
    پست هاي رسانه هاي اجتماعي

كسب و كار كوچك بايد اين محتوا را نظارت كند تا ببيند آيا هر چيزي مثبت يا منفي گفته مي شود كه بر شهرت كسب و كار تاثير مي گذارد.

اگر احساسات منفي وجود داشته باشد، بايد به صورت حرفه اي و بلافاصله مورد توجه قرار گيرد.

هميشه بهترين كار را براي هر گونه نگراني در اسرع وقت به منظور جلوگيري از بحران رسانه هاي اجتماعي براي كسب و كار خود انجام دهيد.
مزاياي داشتن يك استراتژي مديريت شهرت آنلاين

اما يك استراتژي مديريت شهرت موفق آنلاين فقط در مورد رسيدگي به بازخورد منفي نيست!

مزاياي مديريت شهرت آنلاين

نظارت بر رسانه هاي اجتماعي همچنين به شما امكان مي دهد كه بازخورد مثبت را كشف كنيد كه مي توانيد از آن استفاده كنيد تا در نقاط قوت كسب و كار خود استفاده كنيد.

و اين روزها، بسياري از مردم قبل از تصميم به انجام كسب و كار با كسي، سوالات زيادي در مورد رسانه هاي اجتماعي دارند.

بنابراين، نظارت بر رسانه هاي اجتماعي نيز به شما فرصت مي دهد تا مشتريان جديد را به ارمغان بياورد!

در حالي كه يك طرف مثبت بزرگ به ORM وجود دارد، اين طرف منفي است كه بيشترين مشكلات كسب و كار را مي دهد.
ORM در عصر ديجيتال

متأسفانه، اكثريت كسب و كارهاي كوچك نمي دانند كه چقدر استراتژي مديريت شهرت آنلاين به فروش مي رسد.

اما شما فقط بايد به آمار نگاه كنيد تا ببينيد كه چقدر مهم است:

    77٪ از استخدام شغلي بايد قبل از استخدام يك نام كارمند بالقوه آنلاين را جستجو كنند.
    45٪ از مردم چيزي را از يك جستجوي آنلاين كشف كردند كه آنها را نمي خواستند با كسي كار كنند.
    به گفته يك منبع از سال 2019، بررسي هاي آنلاين به 67.7٪ تصميمات خريد تبديل شده است.

همانطور كه مي بينيد، نام Googling كسي اين روزها فقط حس مشترك است. اين به اين دليل است كه همه چيز ما مي گوييم و آنلاين را براي هميشه ثبت مي كنيم.

بنابراين شما بايد با اين كار با استراتژي مديريت شهرت آنلاين به خوبي فكر كنيد كه با يك استراتژي مديريت رسانه هاي اجتماعي قوي برخورد مي شود.

نام تجاري كليد است

هنگامي كه مردم Google شما هستند، آنها به دنبال هر گونه اطلاعات مهم هستند - خوب يا بد.

اما اكثر كسب و كارها نمي دانند كه چگونه مي توانند يك ردپاي مثبت را به صورت آنلاين ترك كنند.

راز نام تجاري خوب است.

نام تجاري خوب به شما قدرت را كنترل مي كند كه ديگران را هنگامي كه كسب و كار خود را جستجو مي كنند را كنترل كنيد.

به عبارت ديگر، اين كليد موفقيت استراتژي مديريت شهرت آنلاين است.

پس راه هايي را كه مي توانيد كسب و كار خود را به صورت آنلاين به دست آوريد، براي دستيابي به موفقيت ORM چيست؟

 

سئو چيست

نام تجاري آنلاين

    شما مي توانيد بسياري از ابزارهاي آنلاين مانند يكي از موارد فوق (knowem.com) را براي گرفتن تمام نام هاي موجود استفاده كنيد ...

    ... براي نام تجاري خود را بر روي تمام وب سايت هاي اجتماعي كه مي توانيد. فكر مي كنم آن را مانند ساخت املاك و مستغلات مجازي خود را.

    راه اندازي رسانه هاي اجتماعي رسانه هاي اجتماعي براي كسب و كار شما. در حال حاضر اين شامل فيس بوك، LinkedIn، Instagram و توييتر است.

    درباره گوگل كسب و كار من را فراموش نكنيد!

    راه اندازي وبلاگ خود را. وبلاگ ها در موتورهاي جستجو بسيار خوب هستند، كه دليل بزرگي است كه شركت ها آنها را دارند.

    پست هاي وبلاگ شما همچنين مي تواند بافر در نتايج جستجو در برابر هر محتواي منفي كه در مورد كسب و كار شما نوشته شده است، ارائه دهد.

حتي زماني كه اين مراحل را انجام داده ايد، برخورد با بازخورد منفي براي هر كسب و كار اجتناب ناپذير است. بنابراين شما بايد بدانيد كه چگونه به درستي مقابله كنيد.
6 مرحله براي يك استراتژي مديريت شهرت آنلاين پيروزي

در 6 مرحله زير، ما شما را از طريق كل سفر مي گيريم.

از قرار دادن زمين براي انجام كنترل خسارت در صورتي كه شهرت كسب و كار شما در حال حاضر رنج مي برد.

    با ابزارهاي ORM محبوب آشنا شويد
    زمين را بگذاريد
    شفاف باشيد
    حرفه اي بودن
    درك انواع مختلف محتواي منفي آنلاين
    نحوه برخورد با محتواي منفي

    با ابزارهاي ORM محبوب آشنا شويد

ابزارهاي زيادي براي كمك به مديريت شهرت آنلاين وجود دارد، اما موارد زير كاملا ضروري هستند.

قبل از رفتن به جلو، بايد آنها را بدانيد:

جستجوي توييتر

توييتر يكي از بهترين مكان ها براي نظارت بر نام تجاري شماست. مردم دوست دارند از توييتر براي استفاده از انديشه ها و احساسات خود در مورد چيزها استفاده كنند.

محدوديت كاراكتر كوتاه در توييت ها و ماهيت بسيار تعاملي پلت فرم آن را براي اين ايده آل مي كند.

اما شايد بهترين چيز در مورد توييتر براي ORM، توابع جستجوي مختلف آن است.

شما مي توانيد پارامترهاي زير را در هنگام جستجو در توييتر راه اندازي كنيد:

    جستجو بر اساس حساب توييتر
    جستجو بر اساس احساسات (بله، اين چيزي است!)
    جستجو بر اساس محل
    جستجو بر اساس تاريخ
    لينك هاي جستجو

هشدارهاي گوگل

 

راهنماي تگ منيجر

هشدارهاي گوگل اجازه مي دهد تا شما را به پيگيري تمام يادداشت هاي آنلاين از نام تجاري خود را در مكان هاي زير:

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.