چگونه حسابرسي مناسب رسانه هاي اجتماعي را براي مشاغل خود انجام دهيم

۳ بازديد

رسانه هاي اجتماعي ابزار جديدي يا عجيب براي بازاريابي آنلاين يك تجارت نيستند.

تا زماني كه راهي براي معاشرت در وب و سرگرمي خود باشيد ، فاصله زيادي دارد.

 

تبليغات در گوگل چيست

امروزه متوجه خواهيد شد كه هر شبكه اجتماعي اصلي به يك رسانه بازاريابي قدرتمند تبديل شده است…

… براي تبليغ محصولات ، ايجاد مخاطب و افزايش فروش.

از فيس بوك گرفته تا اينستاگرام و حتي Pinterest ، مي توانيد از حساب هاي رسانه هاي اجتماعي خود براي اطلاع از محصول يا خدمات خود استفاده كنيد.

و كسب و كار خود را توسعه دهيد

در ظاهر ، شبكه هاي رسانه هاي اجتماعي براي ارتباط افراد با خانواده ، دوستان و همكاران خود تلاش مي كنند.

با اين حال ، هرچه بيشتر بازاريابان با رسانه هاي اجتماعي موفقيت مي يابند ، اين نيز راهي عالي براي توسعه تجارت شما است.

دقيقاً به همين دليل است كه بازاريابي رسانه هاي اجتماعي به آرامي اما پيوسته در حال تبديل شدن به يكي از قوي ترين اشكال بازاريابي اينترنتي است.

و نتايج را نيز به همراه دارد.

اگر به آمارها نگاه كنيد ، پيش بيني مي شود سرمايه گذاري هاي تبليغاتي در سراسر جهان در رسانه هاي اجتماعي افزايش يابد…

… از 32 ميليارد دلار آمريكا دلار به 48 ميليارد دلار آمريكا دلار در سال آينده اين يك جهش عظيم در مدت زمان كوتاهي است.

مميزي رسانه هاي اجتماعي

همچنين لازم به ذكر است كه ايالات متحده با بيش از 14.8 ميليارد دلار بازار پيشرو است. دلار در تبليغات رسانه هاي اجتماعي سرمايه گذاري شده است.

سال به سال ، هزينه تبليغات در رسانه هاي اجتماعي در حال افزايش است و با افزايش مشاغل بيشتر به رشد خود ادامه خواهد داد.

با اين حال ، هر چقدر هم كه شگفت آور به نظر برسد.

هنوز بسياري از بازاريابان و مشاغل آنلاين وجود دارند كه در مورد استفاده از رسانه هاي اجتماعي براي دستيابي به حداكثر نتايج مطمئن نيستند.

مثلا…

    به گفته Social Media Examiner ، تنها 42٪ از بازاريابان توانستند تلاشهاي بازاريابي رسانه هاي اجتماعي خود را حفظ كنند.
    eMarketer در مطالعه اي دريافت كه از هر 10 مشاغل كوچك 6 نفر رديابي بازگشت سرمايه را مشكل مي دانند…

    … از تلاش هاي بازاريابي رسانه هاي اجتماعي آنها.

س Theال س isال برانگيز اين است كه چگونه شما به عنوان يك كسب و كار از بازاريابي رسانه هاي اجتماعي بيشترين بهره را مي بريد ، اگر از آنچه كار مي كند و چه چيزي در حال شكست است بي اطلاع باشيد؟

همچنين ، براي اطمينان از اندازه گيري ROI رسانه هاي اجتماعي خود در هر زمان ، چه مي كنيد؟

بهترين و م effectiveثرترين روش براي تجزيه و تحليل و درك نحوه پيشرفت فعاليت هاي رسانه هاي اجتماعي شما ، انجام مميزي مناسب در رسانه هاي اجتماعي است.

حسابرسي رسانه هاي اجتماعي چيست؟

مميزي رسانه هاي اجتماعي فرايندي است براي ارزيابي عملكرد كلي حضور اجتماعي شما.

 

آموزش سرچ كنسول گوگل

اين شامل مراحل حياتي مورد نياز براي تجزيه و تحليل و بررسي سه عامل اصلي بازاريابي رسانه هاي اجتماعي شما است:

    چه استراتژي كار مي كند و نتايج مطلوبي را به شما مي دهد
    آنچه كار نمي كند و بارها در بازدهي خوب شكست مي خورد
    براي دستيابي به نتايج بهتر در بسترهاي رسانه هاي اجتماعي انتخابي خود چه كاري مي توان انجام داد

نمونه حسابرسي رسانه هاي اجتماعي
اصل رايج پارتو مي گويد 80 درصد نتايج شما از 20 درصد اقدامات شما حاصل مي شود.

هنگامي كه در بازاريابي رسانه هاي اجتماعي اعمال مي شود ، اين اقدامات مي تواند از چشم انداز شما ، مشتريان يا شما باشد.

اصل پارتو

اين چه ارتباطي با مميزي رسانه هاي اجتماعي دارد؟

ساده: انجام يك مميزي موثر در رسانه هاي اجتماعي به شما كمك مي كند تا دريابيد كه چه اقداماتي 20 درصد مهم را تشكيل مي دهند.

اين به شما امكان مي دهد در جهت درست تمركز كنيد و اطمينان حاصل كنيد كه وقت خود را براي فعاليت هايي كه ارزش آن را ندارند هدر نمي دهيد.

مميزي رسانه هاي اجتماعي شما بايد به طور م helpثر به شما در يافتن پاسخ سوالات مناسب كمك كند تا مدام در حال پيشرفت باشيد. سوالاتي مانند…

    عملكرد شما چگونه است و براي بهبود آن چه مي توانيد انجام دهيد؟
    آيا محتواي شما در جهت درست متمركز شده است و مي تواند بهتر عمل كند؟
    آيا اهداف شما با استراتژي بازاريابي اصلي شما مطابقت دارد؟
    آيا تيم شما خوب همكاري مي كند؟
    آيا شما و تيم خود به طور م allثر از تمام كانال هاي رسانه هاي اجتماعي ما استفاده مي كنيد؟
    مردم در مورد نام تجاري شما چه مي گويند؟
    آيا رقباي شما از تاكتيك هاي مشابهي استفاده مي كنند يا آنها كار بهتري انجام مي دهند؟
    آيا مي توانيد KPI هاي خود را با هر يك از كانال هاي خود ملاقات كنيد؟

لطفاً به خاطر داشته باشيد كه فقط يافتن كانال مناسب در اينجا نيست.

همچنين در مورد يافتن تعادل مناسب بين كانال ها براي موفقيت استراتژي رسانه هاي اجتماعي خود صحبت مي كنيد.

آنچه مميزي رسانه هاي اجتماعي را كار مي كند اين واقعيت است كه وقتي به درستي انجام شود ، مي تواند به شما در يافتن كوچكترين مسائل كمك كند.

به اين معني كه مي توانيد آنها را به موقع برطرف كنيد. اين بديهي است كه تأثير زيادي بر روي كل كمپين رسانه هاي اجتماعي شما مي گذارد.

اين مسائل مي تواند در مورد…

    استفاده از هشتگ هاي مناسب
    برنامه ريزي پست ها براي زمان مناسب
    ايجاد محتواي موثر
    بهبود ميزان تعامل

چرا رسانه هاي اجتماعي مميزي مي كنند؟

مميزي رسانه هاي اجتماعي براي كمپين رسانه هاي اجتماعي كه ROI مثبت ارائه مي دهد بسيار مهم است.

بسياري از شركت ها هستند كه آن را گامي مهم نمي دانند و با فعاليت هاي بازاريابي رسانه هاي اجتماعي خود بيش از آنچه بايد از دست مي دهند.

 

گوگل ادز چيست

دلايل معتبري براي انجام مميزي در رسانه هاي اجتماعي وجود دارد كه برخي از آنها عبارتند از:

    درك نحوه اجراي كمپين خود و ديدن جايي كه فاقد آن است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.