بازاريابي شبكه هاي اجتماعي براي رستوران ها: اصول

۱۴ بازديد

اينگونه بازاريابي شبكه هاي اجتماعي را براي رستوران ها پياده سازي مي كنيد

رستوران داران ، اگر هنوز بخشي از روند بازاريابي شبكه هاي اجتماعي براي رستوران ها نيستيد ، ما بايد مكالمه كنيم.

 

تبليغات در گوگل چيست

چرا؟

چون گمشده اي! بازاريابي شبكه هاي اجتماعي براي رستوران ها بايد قسمت بزرگي از استراتژي بازاريابي شما باشد.

رقباي شما نه تنها در شبكه هاي اجتماعي حضور دارند ، بلكه مهمترين افراد - مشتريان نيز هستند.

اين روزها همه ، از هر قشر زندگي ، در شبكه هاي اجتماعي هستند.

و با نداشتن محل كار خود در شبكه هاي اجتماعي ، يك ميليون تبليغ رايگان را از دست مي دهيد.
رسم رسانه هاي اجتماعي دقيقاً چيست؟

برخلاف گفته هاي آنها در مورد افرادي كه به تلفن هايشان چسبانده شده اند و تعاملي با يكديگر ندارند ، رسانه هاي اجتماعي تماماً تعامل دارند.

با لمس يك دكمه

    شما مي توانيد با دوستان و خانواده در سراسر جهان در ارتباط باشيد ،
    ببينيد افراد ديگر چه كاري انجام مي دهند ، در مورد رويدادهاي منطقه شما اطلاعات كسب كنند و
    با همه نوع انجمن ها به صورت آفلاين و آفلاين درگير شويد

هر لايك ، نظر ، عكس العمل و بازتوييت يك تعامل با شخص ديگري است.

اين براي مردم عالي است ، اما چرا به بازاريابي شبكه هاي اجتماعي براي رستوران ها احتياج داريد؟

حضور در شبكه هاي اجتماعي به شما امكان تعامل با مشتريان خود را مي دهد.

و همچنين ، هنگامي كه آنها حتي آنجا نيستند ، تجارت خود را در مقابل ذهن آنها نگه داريد.

با داشتن يك بستر در شبكه هاي اجتماعي ، به مشتريان خود اين توانايي را مي دهيد:

    بررسي و نظر بگذاريد ،
    عكس هايي از وقايع خاص زندگي خود را به اشتراك بگذاريد ، و
    از تأسيس خود به عنوان محلي براي جشن گرفتن ياد كنيد

به زبان ساده ، بازاريابي شبكه هاي اجتماعي براي رستوران ها نسخه ديجيتالي كاري است كه شما هر روز انجام مي دهيد - با مشتريان خود صحبت كنيد و ارتباط برقرار كنيد.

خوب ، من فروخته شده ام ، بنابراين از كجا شروع كنم؟

رسانه هاي اجتماعي صنعتي است كه به سرعت در حال گسترش است و هر روز برنامه هاي خبري مي آيند و مي روند.

اين مي تواند كمي طاقت فرسا باشد ، بنابراين ما فقط به سيستم عامل هاي بزرگ پخش اين وبلاگ پايبند خواهيم بود.

اما همين كه اصول را پايين آورديد ، در صورت تمايل با برنامه ها و سيستم عامل هاي ديگر آزمايش كنيد - هيچ وقت نمي دانيد كه مهمترين چيز بعدي چيست!

در اين وبلاگ ، ما اصول بازاريابي شبكه هاي اجتماعي براي رستوران ها از جمله بهترين سيستم عامل هاي رسانه هاي اجتماعي را كه براي كسب و كار شما بهترين هستند ، پوشش خواهيم داد.

همچنين مواردي كه بايد ارسال كنيد ، و چگونه مي توانيد پيروان خود را رشد دهيد.

بنابراين اجازه دهيد حركت كنيم.
3 مرحله براي اجراي بازاريابي شبكه هاي اجتماعي براي رستوران ها

مرحله 1: سيستم عامل هايي كه بايد در آن قرار بگيرند
مرحله 2: محتوا
مرحله 3: ايجاد موارد زير
مرحله 1: سيستم عامل هايي كه بايد در آن قرار بگيرند

به عنوان يك رستوران ، سه سيستم عامل برتر شما عبارتند از: فيس بوك ، اينستاگرام و Google براي كسب و كار من.
فيس بوك

بازاريابي شبكه هاي اجتماعي براي رستوران ها اعتبار تصوير: ويكيمديا عوام

فيس بوك يكي از بزرگترين هاست.

اين بزرگترين و متنوع ترين مخاطب را از هر سيستم عامل ديگري دارد و نداشتن آن يك نوع عجيب است ، مانند سس مايونز روي سيب زميني سرخ كرده شما نوع عجيب و غريب.

جدا از مخاطبان بسيار زياد ، فيس بوك بيشترين گزينه ها را براي تعامل به شما مي دهد.

مشتريان مي توانند

    بررسي در صفحه خود ،
    بررسي كنيد كه آنها با استفاده از تلفن هوشمند خود در مكان شما بوده اند ،
    منوي خود را مشاهده كنيد يا از وب سايت خود بازديد كنيد ،
    عكسها را در صفحه خود بارگذاري كنيد ،
    شما را در آن عكس ها برچسب گذاري كنيد ، و
    با س messال از طريق پيام رسان با شما تماس بگيريم

اگر در اصول بازاريابي شبكه هاي اجتماعي براي رستوران ها تازه كار هستيد ، اين بهترين بستر براي شروع است.
اينستاگرام

فيس بوك ممكن است بازيكن بزرگ بازي باشد اما به عنوان يك رستوران ، چشم پوشي از اينستاگرام يك اشتباه بزرگ است.

اين پلت فرم كاملاً مبتني بر عكس است و آيا مي دانيد عكس هاي مواد غذايي مرتباً به عنوان يكي از بالاترين روندهاي پلتفرم خود رتبه بندي مي شوند؟

بله ، آنها همچنين مسئول رفتار ناپسند افرادي هستند كه به جاي خوردن غذاي خود از آنها عكس مي گيرند.

اما اكنون مي توانيد از آن به نفع خود استفاده كنيد!

اساس اينستاگرام گرفتن عكس و ارسال آن براي ديدن مردم است.

مردم از برچسب ها استفاده مي كنند ، اساساً عبارات را با علامت # در مقابل به نام هشتگ جستجو مي كنند تا عكس هاي خود را مرتب و طبقه بندي كنند.

براي يافتن مطالب خود مي توانيد برچسب هاي خاصي را جستجو كنيد.

بازاريابي شبكه هاي اجتماعي براي رستوران ها نگاهي به بازي هشتگ از Atlanta Foodie ،peachyatoit بياندازيد

حتي مي توانيد با استفاده از عملكرد GPS در تلفن خود مكان فيزيكي محل عكس خود را با استفاده از Instagram Places رديابي كنيد.

شخصي عكسي از دوست و خانواده اش را كه در حال جشن تولد خود هستند در رستوران شما ارسال مي كند ...

… و مانند سحر و جادو ، عكس آنها به طور خودكار در مكان شما برچسب گذاري مي شود.
Google براي كسب و كار من

بنابراين اگر مي خواهيم فني باشيم ، Google براي كسب و كار من يك بستر رسانه اجتماعي نيست.

اما ، اين براي حضور در بازاريابي ديجيتال شما مهم است و به ويژه در مورد بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي براي رستوران ها بسيار مهم است.

Google براي كسب و كار من يك مجموعه ابزار آنلاين رايگان از طريق Google است كه به صاحبان مشاغل اجازه مي دهد تا:

    تجارت خود را در Google Maps علامت گذاري كنيد ،
    اجازه دهيد عكس هاي آن تجارت از طريق داده هاي GPS برچسب گذاري شود ، و
    اين همان چيزي است كه مشتريان شما را قادر مي سازد از مرورهاي Google استفاده كنند
اولين كاري كه هركسي با شنيدن خبر مكان جديد براي گرفتن ناهار مواجه مي شود اين است كه آن را در Google بالا بكشد و به بررسي ها بپردازد.

بنابراين مطمئن شويد كه تجارت شما روي آن است!

اين امر همچنين به بهبود رتبه بندي جستجوي Google شما كمك مي كند - جايي كه تجارت شما در ليست جستجوي Google نشان داده مي شود.

حالا كه ما در مورد سيستم عامل هايي كه بايد ارسال كنيد بحث كرديم ، اجازه دهيد به مرحله دو برويم.
مرحله 2: محتوا

محتوا گوشت بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي است ، اين پست هاي شما ، عكس هاي شما ، به روزرساني هاي وضعيت ، هر آنچه در مقابل مخاطبان خود قرار مي دهيد.

و همانطور كه اغلب مي گويند ، "محتوا سلطان است"

بهترين راه براي رشد و حفظ مخاطب ، ارسال محتواي با كيفيت است.

در مورد چه چيزي بايد ارسال كنم؟

شما نمي توانيد همه چيز را خواسته و ناخواسته ارسال كنيد ، بايد يك استراتژي پشت آن باشد.

ارسال مداوم همين نوع محتوا باعث مي شود مخاطب شما ديگر علاقه خود را از دست داده و شما را دنبال كند. شما بايد چيزها را تازه نگه داريد!

در بازاريابي LYFE پيشنهاد ما اين است كه محتواي خود را بر اساس "قانون يك سوم" تقسيم كنيد كه به شرح زير است:

    مطالب بايد پست هاي فروش باشد

اين محتواهايي است كه مستقيماً تجارت شما را به رستوران شما ارتقا مي دهد ، مانند نوعي تبليغ.

شما مي توانيد تصاويري از محبوب ترين غذاهاي خود را ارسال كنيد ، تبليغات ويژه نوشيدني خود را انجام دهيد ، خدمات كترينگ يا مراسم خود را تبليغ كنيد

شما حتي مي توانيد موارد ساده مانند محل استقرار يا بهترين راه براي برقراري ارتباط با شما را به اشتراك بگذاريد.

    مطالب بايد پست هاي مشترك باشد

محتوايي كه از منابع ديگر به اشتراك گذاشته مي شود مانند:

    رويدادهاي محلي كه در آن شركت مي كنيد ،
    مروري كه در مقاله يا وبلاگ محلي انجام شده است ، يا
    شايد شما با يك مشاغل محلي همكاري كرده باشيد و بخواهيد مقداري بازديد از سايت آنها را جلب كنيد

مي توانيد مقاله اي در مورد تاريخچه يا فرهنگ پشت غذاي خود و غيره به اشتراك بگذاريد.

    مطالب بايد پست هاي تجاري باشد

اين مي تواند از هر چيزي باشد:

    بررسي مشتري
    عكسهاي غذاي شما با عنوان
    لطيفه هاي خنده دار
    نقل قول ها
    حقايقي درباره غذايي كه سرو مي كنيد
    داستان پشت رستوران شما
    حتي فيلم هاي سرگرم كننده با كاركنان خود.

در بازاريابي شبكه هاي اجتماعي براي رستوران ها ، بسيار مهم است كه شما از اهميت ارسال پست و نام تجاري غافل نشويد.

بسياري از مشاغل اشتباه در ارسال تعداد زيادي پست فروش هستند.

بله ، فروش مهم است ، اما رويكرد بازاريابي شبكه هاي اجتماعي براي رستوران ها اين است كه شما در حال مكالمه با مخاطبان خود هستيد.

با آنها صحبت كنيد ، نه در مورد آنها.

عالي است اما من يك سرآشپز هستم ، نه يك طراح! چگونه مي توانم مطالب خود را خوب نشان دهم؟

چگونه كسي در هر كاري مهارت پيدا مي كند؟ آنها مطالعه مي كنند.

بخش عمده اي از بازاريابي شبكه هاي اجتماعي براي رستوران ها…

... در حال مشاهده حساب هاي رسانه هاي اجتماعي رقباي خود و ساير رستوران هايي كه تحسين مي كنيد.

چه پست هايي بيشترين پسنديدن و اشتراك را دارند؟ آيا موضوعات يا سبك هاي متفاوتي وجود دارد كه شما متوجه آنها شويد؟

 

قوانين سئو

 

ليستي از عناصر طرحي را كه مشاهده مي كنيد مورد توجه مخاطبان قرار گرفته نگه داريد و آنها را در محتواي خود كار كنيد.
تصاوير ، تصاوير ، تصاوير

بازاريابي شبكه هاي اجتماعي براي رستوران ها اعتبار تصوير: كاربر اينستاگرامatleatstv

آيا مي دانيد #foodporn بزرگترين برچسب در اينستاگرام است؟ بيش از 155 ميليون پست دارد!

بنابراين از برخي از عكسهاي برتر غذاهاي خود صرف نظر نكنيد.

بازاريابي شبكه هاي اجتماعي براي رستوران ها با كيفيت عكس هايشان زندگي مي كند و مي ميرد.

اگر توانايي ورود يك عكاس حرفه اي را داريد ، اين كار را انجام دهيد. اگر نمي توانيد ، در اينجا چند نكته براي گرفتن عكس هاي قاتل با تلفن خود آورده شده است:

    آن را روشن كنيد

تصاوير روشن و رنگارنگ بيشتر از تصاوير تيره و سايه دار چشم نواز هستند و باعث جلب توجه مي شوند (نور اتاق را براي اتاق غذاخوري خود حفظ كنيد).

    آن زاويه را كار كنيد

عكسهاي مستقيم خوب هستند اما واقعاً معمول هستند. سعي كنيد عكس را مستقيم به پايين بگيريد ، يا دوربين را درست در يك سطح با لبه ميز قرار دهيد.

با فضاي خود بازي كنيد و ببينيد چه چيزي را ارائه مي دهيد.

    ريز بالا بهترين ريز است

شما مي خواهيد آن عكس ها تا حد ممكن بزرگ و با وضوح بالاتري باشند ، به اين ترتيب هر اندازه تغيير اندازه يا لمسي كه بايد انجام دهيد آسان تر خواهد بود.

    فيلترها

اكثر تلفن ها داراي چندين گزينه فيلتر هستند و توانايي انجام ابتدايي ترين لمس با روشنايي و كنتراست را دارند.

در مورد گزينه هاي موجود در دستگاه خود كاوش كنيد و ببينيد با چه جادويي مي توانيد از طريق آن لنز كار كنيد.

و منبع شماره يك تصاوير رايگان - مشتريان خود را فراموش نكنيد.

همانطور كه قبلاً گفتيم ، همه از غذاي خود عكس مي گيرند ، بنابراين از آن به نفع خود استفاده كنيد.

حتماً تابلويي نصب كرده ايد كه بازديدكنندگان را به گرفتن عكس از صفحه هايشان ترغيب مي كند.

و سپس ، نام كاربري و هشتگ خود را وارد كنيد.

آن هشتگ را در اينستاگرام و voila جستجو كنيد ، تصاوير رايگان!

منبع عالي ديگر وبلاگ نويسان مواد غذايي هستند. اينها افرادي هستند كه به طور منظم تصاوير غذايي را از مكانهايي كه در آن غذا خورده اند ارسال مي كنند.

مي توانيد آنها را منتقدان غذاي شبكه هاي اجتماعي و بخش مهمي از بازاريابي شبكه هاي اجتماعي براي رستوران ها بدانيد.

آنها مي توانند اين تصاوير را به معناي واقعي كلمه براي هزاران كاربر ارسال كنند.

كاربر utfoodie ، يك وبلاگ نويس مواد غذايي در يوتا ، 37.9 هزار دنبال كننده دارد كه عكس هاي او را مي بينند!

مقدار انتشار عمومي

 

شهري كه يك رستوران از تنها يكي از عكس هاي او مي گيرد ذهن شما را خسته مي كند.

بازاريابي شبكه هاي اجتماعي براي رستوران ها يك عكس شگفت انگيز ديگر ازpeachyatoit.

بنابراين دريغ نكنيد تا با وبلاگ نويسان محلي در منطقه خود تماس بگيريد. كافي است با كلمه foodie در شهر خود جستجو كنيد و ببينيد چه كسي ظاهر مي شود.

از آنها براي صرف يك وعده تخفيف دعوت كنيد و از آنها بخواهيد غذاي شما را در يك پست مشخص كنند.

فقط مطمئن شويد كه هر كاري كه مي كنيد به ما پيشنهاد مي دهيد و هميشه به كاربر اعتبار مي دهيد.

اين قانون شماره يك آداب معاشرت در شبكه هاي اجتماعي است ، وسايل مردم را سرقت نكنيد.

مخاطبان شما مشكلي بابت بازنشر يا استفاده از تصاويرشان ندارند به شرطي كه اعتبار خود را در محل مقرر تأييد كنيد.

بعلاوه ، استفاده از تصاوير مشتريان به شما كمك مي كند تا به مخاطبان خود نشان دهيد كه شما به آنچه آنها در مورد شما ارسال مي كنند و مي گويند توجه مي كنيد.

و اين فقط مردم را ترغيب مي كند عكس هاي بيشتري به اشتراك بگذارند.
طرح

بازاريابي شبكه هاي اجتماعي براي رستوران ها ما اين نوشيدني را با استفاده از Crello ، بنر ويژه اي ساختيم.

به هر حساب كاربري اينستاگرام يا فيس بوك برويد و گرافيك زيبا و زيبايي از نقل قول ها يا تبليغات الهام بخش براي هدايا يا فروش را مشاهده خواهيد كرد.

آيا مي دانيد شما هم مي توانيد آنها را انجام دهيد؟

بسياري از ابزارهاي طراحي رايگان در اختيار شماست تا با استفاده از متن قاتل و يكي دو گرافيك زيبا ، يك تصوير زيبا را ايجاد كنيد.

Canva و Crello دو مورد مورد علاقه ما در بازاريابي LYFE هستند. براي يك حساب رايگان ثبت نام كنيد و شروع به استفاده از هنرمند داخلي خود كنيد.
آيا بايد در ساعت خاصي ارسال كنم؟

ممكن است به محض تكميل پست خود تمايل به زدن آن دكمه انتشار را پيدا كنيد ، اما يك دقيقه صبر كنيد!

درست مانند ايجاد محتوا ، هنگام ارسال مطلب نيز بايد يك روش اساسي وجود داشته باشد.

يك قاعده كلي اين است كه در مواقعي كه افراد كار نمي كنند ، پست بگذاريد - خيلي زود صبح ، حدود وقت ناهار و اوايل شب.

به عنوان يك رستوران ، مي خواهيد زمان ارسال غذا را در نظر بگيريد. ناهار قاتل ويژه داريد؟

در اين باره حدود ساعت 11:30 صبح ارسال كنيد. معامله ساعت خوشحال كننده خوبي داريد؟

ارسال آن را در 5:00 بعد از ظهر. در نظر بگيريد كه چه زماني بيشترين مشتري را براي شما به ارمغان مي آورد و مطمئن شويد كه محتواي شما در آن ساعت ها در حال ارسال است.
مرحله 3: ايجاد موارد زير

بنابراين شما حساب ها را دريافت كرده ايد ، محتوا را ساخته ايد ، اكنون فقط بايد آن را مشاهده كنيد. شما به پيروان نياز داريد!

براي به دست آوردن پيروان بيشتر دو تاكتيك اصلي وجود دارد: پيروي هدفمند و مشاركت. مطمئن شويد كه از هر دوي آنها براي ساختن اين شماره هاي دنباله دار استفاده مي كنيد.
دنبال شده هدفمند

دنبال كردن هدفمند دقيقاً همان چيزي است كه به نظر مي رسد ، دنبال كردن نوع مناسب افراد. شما مي توانيد اين كار را از چند طريق انجام دهيد.

متداول ترين موارد اين است كه هشتگهايي را كه مربوط به صنعت شما هستند دنبال كنيد.

به عنوان مثال يك مكان همبرگر ممكن است بخواهد به دنبال # همبرگر # همبرگر # غذاي آمريكايي # بهترين برگر # سيب زميني سرخ كرده و غيره باشد.

اين يك نكته است:

اينستاگرام اين ويژگي كوچك و جالب را در نوار جستجوي خود دارد كه برچسب هايي را نشان مي دهد كه با برچسب مورد جستجوي شما ارتباط نزديك دارند يا معمولاً با آن استفاده مي شوند.

سپس پست هاي با بيشترين عملكرد (بيشترين پسنديدن ، نظرات ، بازتوييت ها و غيره) با اين برچسب ابتدا نشان داده مي شوند.

روي پست يا توييت كليك كنيد ، سپس روي تعداد لايك هايي كه دارد كليك كنيد.

با اين كار ليستي از كاربراني كه اين پست را پسنديده اند به نمايش در مي آيد. آنها را دنبال كن!

به عنوان يك تجارت آجر و ملات ، در نظر گرفتن مكان هنگام جستجوي هشتگ ها نيز مهم است.

اكثر شهرهاي بزرگ هشتگ هاي خاص خود ، #nyc ، #atlanta ، #LA دارند ، اما حتي برخي از شهرهاي كوچكتر نيز مي توانند برچسب هاي خاص خود را داشته باشند.

اگر مي خواهيد واقعاً خاص شويد ، مي توانيد با استفاده از ويژگي مكان هاي اينستاگرام كه قبلاً به آن اشاره كرديم ، كاربران را هدف قرار دهيد.

براي انجام اين نوع در نام يا آدرس مشاغل خود و انتخاب "مكان" به جاي "برچسب" در منوي زير.

با اين كار عكس هايي كه با عملكرد GPS تلفن كاربر برچسب گذاري شده اند ، بالا مي آيند.

 

سئو چيست

روي آن عكسها كليك كنيد و افرادي را كه دوست دارند دنبال كنيد.

بازاريابي شبكه هاي اجتماعي براي رستوران ها اين چيزي است كه در برنامه موبايل اينستاگرام به نظر مي رسد. اماكن ، بخش مهمي از بازاريابي شبكه هاي اجتماعي براي رستوران ها است.

يك روش خوب ديگر ، به ويژه اگر تازه كار خود را شروع كنيد ، پيروي از پيروان رقبا است.

فقط مطمئن شويد كه افرادي را كه پست هاي اخيرشان را دوست داشته اند دنبال مي كنيد.

اين به اين دليل است كه آنها از زماني كه اخيراً فعال بودند شانس بيشتري براي پيگيري شما دارند.

اگرچه موارد زير هدف اصلي راهي براي شروع كار است ، اما با احتياط مراقب باشيد ، پيگيري هاي گسترده مي تواند به عنوان نامه هاي ناخواسته ظاهر شود.

يك قانون ناگفته در شبكه هاي اجتماعي اين است كه شما مي خواهيد تعداد دنبال كنندگان بيشتري نسبت به دنبال كنندگان داشته باشيد.

بنابراين اطمينان حاصل كنيد كه هفته اي يك بار يا بيشتر ، افرادي را كه ديگر شما را دنبال نكرده اند پاك كنيد.
نامزدي

اگر بگوييم بازاريابي شبكه هاي اجتماعي براي رستوران ها يك بازي اعدادي نيست ، دروغ خواهيم گفت.

وزن مشخصي به تعداد دنبال كنندگان يك حساب داده مي شود ، مانند اعتبار خيابان ديجيتال است.

اما بايد بدانيد كه اعداد همه چيز نيستند. معياري كه به همان اندازه مهم است ، تعامل است.

اگر كسي با آن تعامل نداشته باشد محتواي شما معنايي ندارد. مخاطب كم اشتياق بسيار ارزشمندتر از يك مخاطب بزرگ و ساكت است.

بنابراين مطمئن شويد كه محتوايي را ارسال مي كنيد كه پاسخ مخاطبان شما را ترغيب مي كند ، اينها معمولاً از نوع مارك و نوع مشترك هستند

 

نوشته ها.

س Askال كنيد ، بحث كنيد ، يك نظرسنجي انجام دهيد ، از پيروان بخواهيد براي شانس بردن كارت هديه يا دسر رايگان عكس ارسال كنند.

به ياد داشته باشيد - شبكه هاي اجتماعي يك مكالمه است ، بنابراين شروع به صحبت كنيد!

در اينجا يك قسمت جالب از محتواي جذاب ما براي يك مشتري فروشگاه bagel است. (و البته جواب نان تست است!)

بازاريابي شبكه هاي اجتماعي براي رستوران ها

نامزدي نيز يك خيابان دو طرفه است. بنابراين وقتي مشتري نظر يا نظري ارسال مي كند ، به او پاسخ دهيد.

اگر آنها وقت گذاشتند و بعضي از كلمات را روي پست فيس بوك يا عكس اينستاگرام شما گذاشتند ، حداقل كاري كه مي توانيد انجام دهيد پاسخ دادن به آنها است.

در اين مورد سست نشويد ، رسانه هاي اجتماعي محيطي پر سرعت هستند و همه چيز در آن تغيير خواهد يافت.

در LYFE اطمينان حاصل مي كنيم كه هر روز وقت را براي نظارت بر حساب هاي مشتري و پاسخ دادن به نظرات و بررسي ها مسدود مي كنيم.

در طول روز زماني را انتخاب كنيد كه اوضاع كند است و مي توانيد توجه خود را به پيروان خود اختصاص دهيد.

آنها به شما لطف مي دهند و ارزش بسيار بيشتري را براي تجارت شما به ارمغان مي آورند.

مورد بعدي انجام بازاريابي تأثيرگذار است. آيا مي دانيد در سال 2022 اين صنعت بين 5 تا 10 ميليارد دلار پيش بيني مي شود؟

در واقع اين روزها يكي از استراتژيهاي رايج بازاريابي است.

احتمالاً به همين دليل است كه اكنون رستوران هاي محلي براي تبليغ رستوران هاي خود به افراد تأثيرگذار در شبكه هاي اجتماعي محلي مراجعه مي كنند.

و همچنين پيروان خود را فريب دهند تا از فروشگاه هاي خود بازديد كنند.

اين امر خصوصاً در مورد رستوران هاي تازه تاسيس كه مي خواهند براي افتتاح خود آگاهي كسب كنند ، صادق است.

به طور مداوم از اين دو استراتژي پيروي و تعامل هدفمند استفاده كنيد و صعود به تعداد پيروان را مشاهده كنيد!
نكات اختصاصي بازاريابي را دريافت كنيد!
به بيش از 50،000 بازارياب كه نكات منحصر به فرد بازاريابي را دريافت مي كنند و ما فقط با مشتركان خود به اشتراك مي گذاريم ، بپيونديد.
ثبت نام

بايد توجه داشته باشيم كه اين استراتژي ها مي توانند و بايد در همه سيستم عامل هاي رسانه هاي اجتماعي شما استفاده شوند.

با اين حال ، فيس بوك يك پلت فرم "پرداخت به بازي" است ، به اين معني كه هزينه مي كند تا محتواي شما و افراد حرفه اي ديده شود.

اما نگران نباشيد - ما برگشتيم!
جمع بندي سريع

ما در اينجا اطلاعات زيادي را پوشش داده ايم و اين تنها آغاز كار است ، اما موارد كليدي كه بايد برداريد عبارتند از:

    بسترهاي اجتماعي مناسب براي تجارت شما عبارتند از: فيس بوك ، اينستاگرام و توييتر.
    شما بايد محتوايي را با تصاوير واضح و روشن از ظروف خود ارسال كنيد تا دهان شما را آب بگيرد!
    اين كار را فقط هنگام غذا نگذاريد - داستانهاي مربوط به تجارت خود را به مشتريان خود بگوييد ، آنها را با حقايق غذايي تحت تأثير قرار دهيد ، سخنان بامزه بسازيد ، س questionsال كنيد و از آنچه در جامعه مي گذرد به آنها بگوييد.
    منبعي از اطلاعات باشيد كه آنها با مطالب شما بدنبال آن هستند.
    با آنها صحبت كنيد به نظرات و نظرات پاسخ دهيد ، عكس ها و پست هايي را كه آنها در آنها كسب و كار شما را نشان مي كنند ، بپسنديد و به اشتراك بگذاريد. به ياد داشته باشيد ، شبكه هاي اجتماعي يك مكالمه است.
    دنبال كنيد ، دنبال كنيد ، دنبال كنيد. ليستي از هشتگ ها و حساب هاي مربوطه را كه مرتباً از آنها پيروي مي كنيد ، نگه داريد.
    به ياد داشته باشيد كه به دنبال موقعيت مكاني خود در اينستاگرام بگرديد و ببينيد مردم چه عكس هايي را ارسال كرده اند.
    به ياد داشته باشيد كه فالو را دنبال نكنيد ، دنبال كردنهاي زياد درمقابل پيروان يك مصاحبه بزرگ در رسانه هاي اجتماعي است.
    و آخرين ، از همه ، صبر و سازگاري را به ياد داشته باشيد. رسانه هاي اجتماعي يك استراتژي بازاريابي طولاني مدت با بازدهي طولاني مدت است.
    شما در حال ايجاد رابطه اعتماد با مخاطبان خود هستيد ، كه زمان بر است ، اما اگر اين كار را ادامه دهيد افراد به زودي به شما مراجعه مي كنند.

اميدواريم اين يك دوره مفيد خرابي در اصول بازاريابي شبكه هاي اجتماعي براي رستوران ها باشد.

 

تبليغات در گوگل چيست

هنگامي كه اين اصول را پايين آورديد ، ما شما را تشويق مي كنيم كه در مورد سيستم عامل ها و استراتژي هاي جديد براي رشد تجارت خود ياد بگيريد.

ماندن در خط مقدم بازاريابي اين است كه چگونه تجارت شما در اوج است!

و فراموش نكنيد كه شركت بازاريابي رسانه هاي اجتماعي ما همچنين خدمات جامع بازاريابي شبكه هاي اجتماعي را براي كمك به رونق تجارت شما ارائه مي دهد.

بنابراين اگر همانطور كه ذكر كرديم كمپين بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي را اجرا نكرده ايد ، پس براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد نحوه شروع كار با ما تماس بگيريد.

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.